Ford Maverick z 2004r z silnikiem 3.0 V6

Dziś przedstawiamy nasz montaż w aucie Ford Maverick z 2004r z silnikiem 3.0 V6. Ford dostał instalację od LPGTECH Sp. z o.o. czyli Tech 326 z wtryskiwaczami Tech Yeti oraz reduktor Magic. Zbiornik gazu w tym wypadku to 55l mocowany pod autem, natomiast wlew gazu zlokalizowany pod klapką wlewu paliwa. Instalacja miała być łatwa w […]

MAZDA CX5

Tym razem prezentujemy Mazdę CX-5 z 2014 roku wyposażoną w silnik Skyactiv. Mazda otrzymała instalację LPG od KME autogas systems KME Nevo-Sky Direct, wtryskiwacze KME Fenix oraz reduktor Magic Compact. Całość uzupełnia zbiornik o pojemności 73l oraz wlew gazu pod klapką wlewu paliwa.

Subaru Forester XT

Przerwa urlopowa za nami, więc zaczynamy mocnym akcentem! Subaru Forester XT z 2015r, silnik z bezpośrednim wtryskiem LPG od Prins DirectLiquiMax 2.0. Jako pierwsi w okolicy mamy przyjemność pochwalić się wykonanym montażem instalacji ciekłego wtrysku gazu. Właściciel nie tylko jeździ na LPG ale auto również jest odpalane na gazie, a więc benzyna pozostała tylko jako […]

Lexus GS430

4.3 V8 w wydaniu Lexusa trafia do naszej galerii jako kolejna realizacja. Tym razem bardzo pracochłonny i ciężki montaż w Lexusie GS430 o mocy 280 koni mechanicznych. Efekt zdecydowanie wart nakładu pracy!

Peugeot 206 SW 1.4

Kolejny już u nas Peugeot 206 1.4. Niby malutki silniczek, ale też mało miejsca pod maską 🙁 Wtryskiwacze przymocowane do kolektora ssącego od tyłu (na szczęście niemal bezawaryjne – więc nie ma potrzeby ich późniejszego demontażu), parownik pod filtrem powietrza, sterownik za akumulatorem. Dzięki temu, instalacja gazowa nie przeszkadza właścicielowi w późniejszym serwisie silnika. Zagazowane […]

Ford Focus 1,8 Zetec 2003r

Ford Focus z silnikiem Zetec, wykonany na podzespołach: Sterownik: KME Nevo Reduktor: KME Silver Wtryskiwacze: AC W01 Wlew gazu: pod klapką wlewu paliwa Zbiornik: w miejscu koła zapasowego Przewody gazowe: FARO

Chrysler 300C

Kolejny mocny akcent z naszej strony. Chrysler 300C 5.7 HEMI 340KM. Tym razem pod maską zagościł STAG Q-Max Plus z reduktorami 2xAC R01 250KM oraz wtryskami AC W01 w wersji BFC. Wlew umieściliśmy pełny pod klapką, a butlę oczywiście w miejscu koła zapasowego.

Jaguar XF w wersji SV8

416 koni mechanicznych, silnik V8, kompresor… Jaguar XF w wersji SV8. Z wielką radością przyjęliśmy „bestie” pod nasze skrzydła. I jak zwykle profesjonalny montaż instalacji LPG wyostrzył wypielęgnowane pazurki i zwiększył apetyt na pokonywanie kolejnych kilometrów. „Kociak” otrzymał LPGTECH 328OBD, 2 x KME Twin Extreme, 8x LPGTECH Yeti Solo.

BMW E46

Lato już dawno za nami, więc tym bardziej warto na rozgrzanie powrócić do takich realizacji. BMW E46 z 3 litrowym silnikiem i otwieranym dachem 🙂Nie dość że cabrio to z kierownicą po prawej stronie – taki rodzynek 😉Zamontowaliśmy: Sterownik: LPGTECH 326 Wtryskiwacze: 6xYeti Solo bezpośrednio przy kolektorze, dzięki czemu można osłonę założyć na swoje miejsce […]